Odpowiedzi

2010-01-15T20:03:13+01:00
Rośliny piękne:
- róża
- tulipan
- magnolia
- lilia
- fiołek alpejski
Rośliny pożyteczne:
- komarzyca (odstrasza komary)
-
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:24:57+01:00
Piękne:
róża, lilia, stokrotka,dąb, tulipan, buk, jabłoń- w wiośnie jest śliczna, żonkile, przebiśniegi, bratki
Pożyteczne:
fiołki wonne, narcyze trąbkowe o żółtych kwiatach, ałycze (mirabelki), brzozy, mniszek lekarski
2010-01-15T21:38:56+01:00
Rośliny Piękne:
Róża,Stokrotka,Tulipan,Lipa,Fiołek,Lilia,Bratki,Przebiśnieg,Irys,Piwonia
Rośliny Pożyteczne:
Irga,Cis,Dzika Róża,Jarzębina,Mahonia