Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:52:42+01:00
Posejdon - bóg mórz ( Neptun )
Afrodyta - bogini miłości i piękna ( Venus )
Hefajstos - opiekun kowali ( Wulkan )
Hermes - opiekun kupców i złodzieji ( Merkury )
Dionizos - bóg wina ( Bachus )
2010-01-15T20:09:36+01:00
Posejdon - Bóg mórz
Atena- Bogini mądrości
hades- władca podziemi
apollo-bóg światła słonecznego, muzyki, wróźb i przepowiedni
ares- okrutny bóg wojny
2010-01-15T20:21:09+01:00
Wenus bogini miłości grecka afrodyta
mitra bóg sztuki odpowiednik greckiego apolla
junona żona Jowisz bogini małzeństw grecka hera
jowisz król bogów grecki zeus
minerwa bogini mądrosci i wojny grecka atena

to może pomóc jak ci mało
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogowie_rzymscy

;)