Odpowiedzi

2010-01-15T19:55:36+01:00
Napisz jej, że ma zęby jak u słonia:D a du.pe jak u konia xD he he <lOl> i, ze jest nieinteligentna bo nie posiada mózgu;P heh
2 4 2
2010-01-15T20:00:41+01:00
No wiesz zalezy od tego co masz jej powiedzieć, sprecyzuj dokładniej:P
pzdr;]
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:01:07+01:00
Napisz jej że jest bardzo fajna. W swojej fajności dogoniła już wszystkich i zapomniała o tym że nie warto być lepszym od innych. Ale jeżeli ona już jest taka lepsza od innych to znaczy że się tym bardzo cieszę że nie muszę przyjażnić/ zadawać się z osobą taką doskonałą jak Ty bo to dla Cb by była hańba...
2 5 2