Przetłumacz zdania:
MODERN men see fatherhood as their biggest life-changing experience and desperately want to be ;hands on' during the pregnancy and the upbringing of their child.The days of fatherhood being limited to discipline and breadwinning look to be long gone, as a third of today's dads say they would even consider leaving work to take on the role of full-time father.

2

Odpowiedzi

2010-01-15T20:01:05+01:00
Mężczyzn MODERN zobacz ojcostwa jako największy zmieniające życie doświadczenie i rozpaczliwie chcą być; ręce 'podczas ciąży i wychowanie child.The dni ojcostwa ograniczony do dyscypliny i wygląd breadwinning się dawno już minęły, a trzecia dzisiejszych ojców twierdzi, że nawet rozważyć pozostawienie prac do podjęcia roli ojca w pełnym wymiarze czasu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:01:30+01:00
Mężczyźni nowocześni widzą ojcostwo jak ich największy life-changing doświadczenie i rozpaczliwie chcieć być; ręce on' podczas ciąży i wychowania ich dzieci.Te dni ojcostwa będącego ograniczone do dyscypliny i breadwinning spodziewać się dawno pójść, jak trzeci z dzisiejszych tatów mówić, że nawet uważaliby, że kończenie pracę podejmą się roli ojca na pełnym etacie.