Odpowiedzi

2010-01-15T20:04:03+01:00
Wyrób barwników, tworzyw sztucznych, produkcja materiałów wybuchowych, nawozów sztucznych, wyrób środków piorących i akumulatorów.
2010-01-15T20:13:28+01:00
Nawozy sztuczne, włókna sztuczne, elektroit w akumulatorach ołowiowych, produkcja kwasów, leki, materiały wybuchwe, barwniki,środki piorące
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:15:21+01:00
Ma zastowanie w:
-farmaceutyce
-włóknach sztucznych
-nawozach sztucznych
-barwników srodków piorcych
-materiałów wybuchoych
-produkcji kwasów
-elektrolit w akumulatorach olowiowych :)