Odpowiedzi

2010-01-15T20:08:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Aisa
  • Rozwiązujący
2010-01-15T20:16:46+01:00
XX wiek, czyli rok 19**

x - cyfra jedności
x-1 - cyfra dziesiątek

1 + 9 + (x-1) + x = 21
1+9+x-1+x = 21
x+x = 21-1-9+1
2x = 12 | :2
x = 6 <-- cyfra jedności
x-1= 6-1 =5 <-- cyfra dziesiątek

czyli rok 1956
a nie lepiej byłoby zajrzeć do książki od przyrody?
2010-01-15T20:17:03+01:00
1956 r - cyfra jedności jest o 1 większa od cyfry dzięsiątek, suma cyfr to 21 .
1 5 1