Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T08:23:23+02:00
4×+3y=54
⅓×=4(1+⅛γ)

4×+3y=54
⅓×=4 + 4/8γ

4×+3y=54
⅓×=4 + 1/2γ / *6

4×+3y=54
2×=24+3γ

4x +3y =54
2x -3y= 24
-------------------------
6x =78
x=13

4*13 +3y =54
x=13


3y=54-52
x=13

y=2/3
x=13


4 5 4
2009-09-28T08:32:29+02:00
4×+3y=54
3y=54-4x

⅓×=4(1+⅛γ)
1/12x = 1+⅛γ
1/12x -1=⅛γ
8/12x-8=y
y=⅔x-8

3(⅔x-8)=54-4x
2x-24=54-4x
78=6x

x=16
4*16+3y=54
64+3y=54
3y=-10

y=-10/3