Odpowiedzi

2010-01-15T20:17:10+01:00
Ponieważ Jezus został ukrzyżowany dla ludzi , dla ich zbawienia.
5 2 5
2010-01-15T20:18:03+01:00
Dlatego poniewaz jezus został powieszony na krzyżu, i to zapewnia zbawienie dla chrześcijan.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:18:47+01:00
Krzyż dla chrześcijan jest znakiem zbawienia, ponieważ Jezus umarł na krzyżu za nasze grzechy i dla naszego zbawienia.
9 3 9