Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:25:48+01:00
Moje serce jest malutkie,
ale wierne i cieplutkie,
tylko Tobie jest oddane,
tylko w tobie zakochane

2 3 2
2010-01-15T20:29:24+01:00
Wierszyk mojego autorstwa:

Gdy pewnego razu zabolała mnie skroń,
Spostrzegłam, że to tato trzymał w ręku broń.
Zamknęłam precz od pokoju drzwi,
Gdyż bałam się na widok czyjejś krwi.
Bo gdybym podniosła się do niego z ręką,
mogłoby skończyć się to bolesną męką.
Jednak ta chwila stała się miłą
i wszystko dobrze się skończyło.

Hihi :)
Strategiczny xD
1 5 1
2010-01-15T20:30:28+01:00
Najlepiej op jakiejś konkretnej postaci np.
kaśka dobra koleżanka biega skacze już od samego poranka
ona da się lubić
mimomimo że mopgłaby na chwilkę przestać mówić
wiele rzeczy jej mówimy
i za dochowanie sekretu bardzo lubimy
1 5 1