Opisz swoje postanowienie noworaoczne.Jeśli uważasz,że takie postanowianie są bezsensu to napisz i uzasadnij swój wybór. Plss;) Ja nie mam żadnego postatnowienienia. A i nie uzasadnie dlaczego nie bo nie wiem czemu xd


Kto napisze ładnie dostanie naj:)

3

Odpowiedzi

2010-01-15T20:41:57+01:00
Moje postanowienie to nie bende jesc slodyczy. lecz uwazam to postanowienie za dosyc głupie bo kto nie lubi zjesc sobie słodycz nawed raz na jakis czas
2010-01-15T20:44:18+01:00
Moim postanowieniem noworocznym jest mówienie prawdy nawet w trudnych sytuacjach. Muszę mówić prawdę nawet jak kogoś zranię , zawstydze czy ukarzę. Mam nadzieję , że ono się spełni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:46:36+01:00
Moim postanowieniem noworocznym jest pomaganie innym ludziom. Postanowiłam to właśnie dlatego iż wiele ludzi na świcie jest bezdomnych lub biednych. Niestety nasze państwo nie jest w stanie wszystkim pomoc dlatego razem z kolezankami postanowiłyśmy chodzi do ludzi starszych oraz biedniejszych pomagać im sprzątać, robić zakupy, prowadzić na spacer, odśnieżać itp. Bardzo się ciesze,że mogę komuś bezinteresownie pomóc w trudnych chwilach. Mam nadzieje ze przez wile dni i lat będę to robiła wraz z moimi koleżankami.