Odpowiedzi

2010-01-15T20:58:00+01:00
Borowik jaki? brunatny -------------> jest kim? krolem czego? grzybow jakich? wszystkich

chyba
bylam w podstawowce z tego dobra ale nie pamietam tych przydawek itd.
zrobilam jak umialam ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:01:01+01:00
Borowik(podmiot)----jest królem(orzeczenie imienne)
jaki? czego?
brunatny(przymiotnik) grzybów
jakich?
wszystkich(przymiotnik)
1 5 1