Odpowiedzi

2010-01-15T20:56:11+01:00
Syzyfowa praca - to np gdy kulę wepchniemy na samą góre to ona i tak zleci i musimy to robić od nowa
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T20:58:06+01:00
Syzyfowa praca, Pięta Achillesowa, Ikarowy lot, Wsiąść na pegaza to frazeologizmy..
Oto ich wyjaśnienia
Syzyfowa praca - Trudna, wyczerpująca i bezowocna praca.
Pięta Achillesowa - Czuły punkt
Ikarowy lot -śmiałe plany, które mogą skończyć się tragicznie.
Wsiąść na pegaza - podjąć się jakiegoś zadania, z planem bezpiecznego wykoniania

Pozdrawiam :) Mam nadzieje, ze pomogłam.
32 4 32