Gdy w słoneczny dzień Ania ustawiła się tak że koniec jej cienia pokrywał się dokładnie z końcem cienia drzewa okazało się że Ania stoi 20 m od drzewa. Ania ma 170 cm wzrostu a jej cień miał wówczas 2 m. Drzewo, przed którym stanęła Ania , miało wysokość...?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:04:29+01:00
170/200= x-20/200

mnożymy na krzyż
200x-4000=34000
200x=38000 /200
x=190
tyle wynosi wysokość drzewa
3 2 3
2010-01-15T21:07:11+01:00
Moim zdaniem..
to jezeli ania ma 170cm i podwyzszy sie o 30 cm bd miała 2 m.
drzewo o tyle samo i bd miało 50m. ;)
2 3 2