Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:16:26+01:00
Wykonaj dzielenie wielomianow
a) (xkwadrat+4x-3):(x-1)

x² + 4x -3 ) : ( x -1) = x +3
-x² -x
--------
= 3x - 3
-3x + 3
---------
= =

b) 6x kwadrat +2x-3:(2x-1)

( 6x² + 2x - 3 ): ( 2x -1) = 3x + 5/2
- 6x² +3x
-----------
= 5x - 3
-5x + 5/2
-------------
= -1/2
2010-01-15T21:22:49+01:00
A) (x kwadrat+ 4x-3):(x-1)= 5x kwad.+ 1x -3=6x kwad. -3=3x kwad. : 0 = 3x kwad.

b) 6x kwadrat + 2x-3:(2x-1)= 8x kwad. -3=5x kwad.: 1x= 5x kwadrat