Napisz dialogi w kturych znajdą sie podane przysłowia (dialogi maja być krutkie)
Leja jak z cebra.
Jaki pan, taki kram.
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.
Komu w drogę, temu czas.
Kto nie ma w głowy, tem ma w nogach.
Nie mozna wejść dwa razy do tej samej rzeki.
(w dialogu może znajdowac sie pare przysłowiów)

3

Odpowiedzi

2010-01-15T21:14:54+01:00

DIALOG ROZMOWY TELEFONICZNEJ:
-Ale leje jak z cebra
-no nie można nawet wyjść na dwór
-no cóż jaki pan,taki kram
-masz rację.Wszędzie dobrze,gdzie nas nie ma.
-a wiesz co się stało? moja koleżanka pokłuciła się ze swoim chłopakiem i teraz chce do niego wrócić
-no ale przecież jak mawia przysłowie Nie można wejść dwa razy do tej samej rzeki
-ale istnieje również przysłowie stara miłość nie rdzewieje
-ale żeśmy temat znalazły.Kto nie ma głowy,ten ma w nogach.
-no dobra muszę kończyć. Komu w drogę,temu czas

myślę,że dobrze napisałam ale jak nie to może to cię zmotywuje i wymyślisz swoją pracę


jak pomogłam to fajnie jak nie to trudno
POWODZENIA ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:19:14+01:00
1) -Ale dziś brzydka pogoda.Leje jak z cebra.
- Zapowiadali, że deszcz będzie padał przez parę dni.
- W takim razie będę musiał odwołac wyjazd nad morze.
- Tak lepiej być w domu w taką pogodę. Muszę już lecieć. Komu w drogę temu czas. Do zobaczenia!
- Do widzenia!

2) - Zobacz jak w tym hotelu jest pięknie!
- Ehh... Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
- Tak, masz rację ...

3) - och nie zapomniałem kupić marchewki!
- Niestety kto nie ma w głowie ten ma w nogach... Musisz jeszcze raz iść do sklepu.

4) - Nie wiem czy wrócić do Pawła...
- Ja na twoim miejscu bym nie wracała do niego. Nie wchodzi się dwa razy do vtej samej rzeki.

5) - Nie denerwuj sie tak, to tylko pomyłka na bilecie!
- Ale przez to lot sie opóźnił o dwie godziny!!!
_ehh, ale z ciebie nerwus. Jaki pan taki kram.


mam nadzieje ze pomoglem :)
1 5 1
2010-01-15T21:20:08+01:00
-ale ulewa
-bardzo pada
-nie tylko pada, wręcz leje jak z cebra

-jaki bałagan
-fakt zresztą jaki pan taki kram
-no tak,bałaganiarz robi zazwyczaj wokół siebie bałagan

-ale wczoraj była bójka
-było by jeszcze gorzej
-dlaczego?
-Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.

-zaraz przyjedzie autobus
-jeszcze 10min
-już pójdę . komu w drogę temu czas

-on jest bardzo inteligenty
-po prostu on mnie rozwala
-no ale kto nie ma w głowie ten ma w nogach




1 5 1