Odpowiedz na pytania......

w jakich latach:?

-Polska była pod zaborami- od...............do..............
-Była pierwsza woja światowa- od............do..................
-Była druga wojna światowa- od..............do.................

proszę o szybką odpowiedz :))

3

Odpowiedzi

2010-01-15T21:07:40+01:00
Polska była pod zaborami od 1772 r -1918r
I wojna swiatowa 1914-1918/19
II wojna swiatowa 1939-1945
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:09:13+01:00
Polska była pod zaborami- od 1772 do -1795
-Była pierwsza woja światowa- od 1914 do 1918
-Była druga wojna światowa- od 1939 do 1945
1 5 1
2010-01-15T21:11:43+01:00
A) 1815 do 1914
b) 28 lipca 1914 do 11 listopada 1918
c) 1 wrzesnia 1939 do 2 wrzesnia 1945


prosze ;*
1 5 1