B.LATWE ZADANIE. TYLKO NIE MAM WENY ! HELP ME !
Wyobraź sobie , że następnego dnia po spotkaniu Helen zadzwoniła do Jima. Uzupełnij tekst rozmowy.
-Halo, czy mogę rozmawiać z Jimem?
-. ..........
- Och, to miłe, że rozpoznał pan mój głos.
- ..............
- Ależ to nie była kompromitacja.. Powiedzmy , niezbyt udany zbieg okoliczności.
- ..............
- Proszę nie brać całej winy na siebie, ja bylam wczoraj 'roztargniona, jakby nieobecna duchem''. Wracajac jednak do naszych klopotow, czy samochód spisuje sie dobrze?
- ............
- Nie wydaje mi sie. Musze przyznac , ze przygotowal się pan do naszego spotkania naprawdę solidnie. Proszę mi wierzyć, że doceniam pańskie zaangażowanie.
- ..................
- Ależ skąd , to była przecież zwykla pomylka jezykowa. Kazdemu moze sie to przytarfić.
- ....................
- W następną sobotę? Chętnie pojde.


TO MA BYC NAPISANE LADNIE XD TAKIE DOBRANE SLOWA A NIE.

DZIEKI !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:22:55+01:00
...
-Dzień dobry pani Heleno. Już go proszę.
...
-Witam panią. Strasznie się wczoraj skompromitowałem.
...
-Proszę mnie nie usprawiedliwiać. To była moja wina.
...
-Tak, samochód świetnie się spisuje. Nie tak jak ja wczoraj. Mówiłem same głupoty a poza tym w ogóle nie przygotowałem się do naszej rozmowy.
...
-Dziękuje za dobre słowa, ale to była straszna kompromitacja.
...
-Jest pani bardzo miła. To może spotkamy się w następną sobotę? Jeżeli pani pasuje.
...
2010-01-15T21:32:54+01:00
1 Helen nie wierze, że zadzwoniłaś
2 Przepraszam że Cię tak skompromitowałem
3 Jest mi strasznie głupio z tego powodu
4 Tak ale może wróćmy do tego zdarzenia..ja też wczoraj byłem bardzo roztargniony, chyba nie za dobrze mi poszło..
5. Dziękuje ale miałem parę nie udanych wpadek, nie wyszło tak jak chciałem...
6. Może umówimy się na kawę?Np. w następną sobotę?