Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:36:16+01:00
(my) - podmiot domyślny----------recytowaliśmy - orzeczenie
/
/
co? fraszki - dopełnienie
/
kogo? jana - dopełnienie
/
jakiego? kochanowskiego - przydawka



uczeń-podmiot ------------- słucha -orzeczenie
/ / \
jaki? dobry -przydawka czego wykładu dopełnienie jak? uważnie przydawka


Ania------------------ opowiedziała
/ / \
jaka ? mała przydawka komu? rodzicom dopełnienie co? hostorię dopełn.
\
jaką? ciekawą przydawka



o to chodziło ? ;)
2010-01-15T21:43:39+01:00
W załączniku
;-)

Starałam się jak mogłam, więc mam nadzieję, że pomogłam ;]
Jeśli pierwszy załącznik się nie otwiera to spróbuj drugi ;)
2 3 2