Odpowiedzi

2010-01-15T21:21:52+01:00
Ta wycieczka napewno będzie wspaniała. Może nie wszystkie mi i mojej klasie wyszły idealnie, ale ta napewno będzie świetna. Uważam tak, ponieważ jeśli się czegoś bardzo chce to się to spełni. Znam to już z moich przykładów. Będzie ''suuper''. Już nie mogę się doczekać. A w poniedziałek już z klasą obmyślimy zapewne cały plan na czas wolny. Dobrze, że jestem cierpliwy to poczekam. Chociaż myśl o samym wyjeździe nie pozwala mi usiedzieć w jednym miejscu^^ :))
Proszę :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:23:12+01:00
Gdy dowiaduję się o wycieczce klasowej na mojej twarzy odrazu pojawia się uśmiech. Jest on jeszcze większy kiedy tematem wycieczki jest coś co mnie interesuje. Ale pomimo tego lubię jeździć na każde wycieczki niezależnie od tego gdzie jedziemy i co zwiedzimy. Od dnia kiedy dowiaduję się o wycieczce do samego dnia wycieczki nie mogę przestać o niej myśleć. Każda wycieczka na którą się wybierałam bardzo fajnie się kończyła. Teraz też wierzę, że tak będzie a w mej pamięci pozostaną miłe wspomnienia z najbliższego wtorku. Już nie mogę się doczekać!