Odpowiedzi

2009-09-28T13:19:17+02:00
Nod 32 i Kaspersky.

Oba programy są jednymi z najlepszych w Polsce.

+ Znakomita precyzja jak i łatwe menu.

- Są dość drogie ;DD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T14:50:43+02:00
(Płatny) ESET Smart Security 4:
- Droga licencja
+Mechanizmy sztucznej inteligencji
+Antyspyware
+Najwyższa szybkość skanowania
+Ochrona antyspamowa
+Udoskonalony firewall
+Ochrona połączeń szyfrowanych
+Kontrola nośników wymiennych
+Tworzenie dysku ratunkowego
+Autoochrona
+Większa wykrywalność wirusów

(Darmowy) AVG Free Edition 8.5
-Brak ochrony przed kradzieżą tożsamości, atakami hakerów
-Mniejsza wykrywalność wirusów
+Darmowy
+Antywirus i Antyspyware
+AntyRootkit
+Firewall
+Aktywny Skaner Linków

Moim zdaniem najlepszy antywirus płatny, jaki się ukazał to ESET SMART Security 4. Jest on niestety płatny, ale za to ma dużo opcji, dzięki którym możemy zabezpieczyć swój komputer przed wirusami, oraz atakami hakerów. ESET SMART Security 4 według mnie bardziej jest potrzebny do firmy, ponieważ na komputerach firmowych znajdują się ważne dane, które powinny być dobrze chronione, więc potrzebna jest płatna licencja.
Dla użytkowników domowych polecałbym AVG Free Edition 8.5, który na pewno jest gorszy od ESET Smart Security 4, ponieważ jest to darmowa wersja antywirusa, dlatego zawiera mniej opcji, ale jako darmowy program ma najpotrzebniejsze opcję antywirusa.


Mam nadzieję, że pomogłem.
Rafal1992


1 2 1
2009-09-28T15:32:39+02:00
Darmowy:
+ nic nie trzeba płacić
+ wykrywa większość wirusów ,trojanów,robaków
+ zajmuje mało miejsca na dysku.
+ automatyczne akutalizajce
- nie nadaje się do ochrony bardzo ważnych danych

Płatny:
+ idealny dla ochrony bardzo ważnych danych
+ wykrywa wszystkie nie porządane rzeczy (wiry itd)
- wysoka cena (za dobrego antywirusa zapłacimy powyżej 200 zł)
- róźnie bywa z aktalizacjami ...
-zajmuje dużo miejsca na dysku.

Wniosek: Jeżeli nie mamy żadnych bardzo warzych rzeczy na kompie spokojnie wystarczy na darmowy antywirus , nawet na słabszych komputerach, jeśli mamy dobry sprzęt,bardzo ważne pliki na dysku to powinno nas stać na te 200 zł i możemy być pewni o bezpieczeństwo danych :)

Kilka rzeczy napisałem w skrócie ale myśle ,że zrozumiesz treść
2 3 2