Odpowiedzi

2010-01-15T21:47:13+01:00
F1 - zmiana paska zadań na pierwszy.
F2 - zmiana paska zadań na drugi.
F3 - zmiana paska zadań na trzeci.
F4 - zmiana paska zadań na czwarty.
F9 - zmiana kamery (3 opcje).
F10 - włącza IM
F12 - wyłączamy interfejs (chaty, paski zadań itp.).

Ctrl + lewy przycisk myszy - atak.
Spacja + 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0 - włączamy skille, poty, pile itp. które znajdują się na dodatkowym pasku.
Ctrl + lewy przycisk myszy - atak
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:47:45+01:00
Ctrl+z - cofnij
ctrl +x - wytnij
ctrl+c - kopiuj
ctrl+v - wklej
ctrl+b- pogrubienie
ctrl+a - zaznaczw szystko
ctrl+y - ponów
ctrl+p -drukuj
ctrl+u -podkreśl
ctrl+i - kursywa
więcej nie pamiętam ;]
2010-01-15T22:48:27+01:00
CTRL+T=konwertuj format napisów
CTRL+D=przesuń czas napisów
CTRL+W=zmień czas wyświetlania napisów
CTRL+G=połącz szybko znikające napisy
CTRL+Q=zmień współczynnik napisów
CTRL+R=popraw napisy
CTRL+H=sortuj napisy