Odpowiedzi

2010-01-15T21:51:37+01:00
* Utworzenie dobrej współpracy pomiędzy stanami
* Zapewnienie pokoju i sprawiedliwości
* Obrona przeciw agresji
* Popieranie ogólnego dobra narodu
* Zapewnienie wolności jednostki
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T22:00:08+01:00
Konstytucja Stanów Zjednoczonych uchwalona została 17 września 1787 i później ratyfikowana przez specjalne konwencje w każdym z 13 stanów.

Początkowo miała służyć jako podpora w rządzeniu 4 milionami ludzi w 13 stanach, doprowadzić do centralizacji władzy, zostawiając jednak przy tym prawa poszczególnych stanów i dając im swobodę w ich sprawach wewnętrznych

wszystkie stany będą reprezentowane przez jednakową liczbę ich przedstawicieli w Senacie, natomiast w Izbie Reprezentantów ich liczba będzie zależeć od liczby mieszkańców danego stanu.
7 2 7