Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T21:53:27+01:00
1. Londyn.
2. Chicago
3. Windsor
4. washington
5 nowy jork
6 san francisco
7 londyn
2010-01-15T21:55:52+01:00
1) Londyn
2) Chicago
3) Windsor
4) Waszyngton
5) Nowy Jork
6) San Francisco
7) Londyn
  • Esz
  • Początkujący
2010-01-15T21:56:49+01:00
1) Londyn
2) Chicago
3) Windsor ( Miasto w Anglii )
4) Waszyngton
5) Nowy Jork ( New York )
6) San Franicisco
7) Londyn

Chyba jest poprawnie