Napisz literę C obok rzeczowników policzalnych i litere U obok rzeczowników niepoliczalnych
(elephants,milk,helicopters,snakes,coffee,sugar,lions,hats,monkeys,children,bread,dresses,shoes,money,doctorsmeat,trains,boxes,water,beds,cheese,doors,teeth,butter)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T22:02:15+01:00
Elephants C
milk U
helicopters C
snakes C
coffee C
sugar U
lions C
hats C
monkeys C
children C
bread U
dresses C
shoes C
money U
doctors C
meat U
trains C
boxes C
water U
beds C
cheese U
doors C
teeth U
butter U
1 5 1
  • krek
  • Początkujący
2010-01-15T22:04:14+01:00
Będę pisal numerkami czyli 1=elephants itd.

1=c 14=u
2=u 15(doctors)=c
3=c 16(meat)=u(chyba)
4=c 17=c
5=c 18=c
6=u 19=u
7=u 20=c
8=c 21=u
9=c 22=c
10=c 23=c
11=u(nie jestem pewny) 24=u
12=c
13=c
2010-01-15T23:51:12+01:00