Odpowiedzi

2010-01-15T22:06:30+01:00
1cm na mapie to 150000 cm w terenie
1cm - 1,5 km
2,2 - 1,5 * 2,2=3,3km

odp.to 3,3 km w terenie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T22:07:24+01:00
Skala: 1cm-150000cm
wiec 1 cm jest to 1,5 km po zamianie jednostek
wiec 2,2 cm na mapie jest to 1,5 km*2,2cm=3,3 km w terenie
4 3 4
2010-01-15T22:10:01+01:00
1m - 100 cm
1km - 1000m

1cm = 150000 cm (na mapie)

2,2 * 150000 = 330000 cm = 3,3 km

Odp: W żeczywistości odległość wynosi 3,3 km .

Pozdrowiena :)
5 3 5