Odpowiedzi

2010-01-15T22:20:05+01:00
Możesz napisać coś o robocie który miał uczucia. I np. zakochał sie w człowieku. Może to sie tak zaczynać pewnego razu profesor waldek skonstruował robota o imieniu Radek. Radek miał uczucia i tam sie zakochał w np. czlowieku Asia itd.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T22:28:14+01:00
Od sylwestra 2099/2100 r. minęło już 13 dni. Jest sobota. Sprzątanie zajęło nam (czyli całej rodzinie) 30 minut. Ustawiliśmy automatyczny odkurzacz, który poodkurzał cały dom w 15 minut, a elektryczna szmatka pościerała kurze w całym domu w 20 minut. Zostało nam tylko poukładanie rzeczy na swoje miejsce. Goście na sylwestrowej imprezie ciągle coś ściągali z półek żeby "pooglądać".
Wreszcie mogłam wyjść na dwór. Był śnieg więc z przyjaciółkami wybrałyśmy się na sanki. O ile to można nazwać sankami. kiedyś tak się nazywały, ale teraz to 1 deska z napędem ognistym z tyłu. Z górki zjeżdza się bardzo szybko i nie ma szans na nie pokonanie przeszkody. chyba że ktoś śpi na tych "sankach". Moja koleżanka źle stanęła i stulała się z górki po czym uderzyła w drzewo i złamała nogę. Na szczęście w dzisiejszych czasach mamy takich lekarzy ze Anie mogła już sprawnie chodzić po 4 dniach. Szybkie laserowe zrastanie trwa 10-15 minut i nic nie boli. Potem szybko powraca sie do siebie. Ah te czasy. Co teraz jeszcze nie wymyślą? Niewiem. Poyjemy zobaczymy.

Pozdro;):P
2 3 2