Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-15T22:28:50+01:00
Zwracam się do Pana w sprwie Juranda ze Spychowa.Jest to dobry człowiek.Nęka Krzyżaków nie dla swego dobrego samopoczucia.Czuje do nich wstręt, ponieważ okaleczyli go,zabili mu żonę i porwali mu jedyną córką-Danusię.To wiele złych uczynków,za które może się mścić.
Najjaśniejszy Panie moim zdaniem władca Spychowa nie zasługuje na karę ani na nienawiść.
Proszę o wzięcie mojegolistu pod uwagę i mam nadzieję,że Książe rozważy moje słowe. Seredeczne uszanowanie.
2010-01-15T22:29:44+01:00
To proste najpierw to co w nawiasie, a potem mnożenie:
(2+2)*2=4+2=8