Odpowiedzi

2010-01-15T22:40:13+01:00
75 `

ponieważ kolejnymi godzinami jest różnica 30 stopni, a o 15.30 wskazówka jest położona równo między 3, a 4, więc ma 15` do 4 i potem 2 * 30 ` do 6, gdzie znajduje się wskazówka minutowa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T22:48:02+01:00
Jaką miaręma kąt zawarty miedzy wskazówkami minut i godziny na zegarze o godz. 15.30

360⁰:12=30⁰
2*30⁰+1/2 *30⁰=60⁰+15⁰=75⁰

30 minut po 3- wskazówka minutowa na 6, a wskazówka godzinowa w połowie między 3 a 4