Odpowiedzi

2010-01-15T22:41:58+01:00

x- Bartek
y - tata.

y+x=45
y-x=25

y=45 - x
(45 - x) - x = 25
45 - 2x = 25
-2x = -20
x= 10.

y= 45 - x = 45 - 10 = 35.

Bartek ma 10 lat a ojciec 35.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T22:42:30+01:00
X- wiek bartka
y-wiek taty

x+y=45→x=45-y
y=x+25

y=45-y+25
y+y=70

2y=70
y=35

x=45-y=45-35=10

odp. bartek ma 10, a tata 35 lat.
1 5 1
2010-01-15T22:48:56+01:00
X - Bartek
y - tata Bartka

{x=y-25
{x+y=45
y-25+y=45
2y=45+25
y=35
x=35-25
{x=10
{y=35

Odp: Bartek ma 10 lat, a jego tata - 35 lat.
1 5 1