Heeelp !!!!
Kto pomoże ???
oczywiście daje max

Dlaczego Wiesława Szymborska uważa że na świecie nie ma nic bardziej zwierzęcego niż czyste sumienie ???
<minimum 1,5 strona >
Plisss potżebne do poniedziałku ale wolałałabym jurtro !!xD

dzięki rozwiązującym i pozdrawiam !!!:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T23:19:22+01:00
Ponieważ rzeczą ludzką jest grzech. Po nim występuje żal za grzechy, ale najpierw ciąży nad nim coś... to jego sumienie. Człowiek dokonale wie, że zrobił coś złego, a zwierze jest tak "zaprogramowane" że nie wie kiedy popełnia błąd, a kiedy nie. One czują, że zrobiły źle. Mają czyste sumienie. A może wogóle nie mają sumienia... przecież zwierzęta nie mają tak wykształconego mózgu jak my. Może wogóle nie myślą? To by oznaczało, że nie mają sumienia... ale pozostawmy te przemyślenia filozofom...

Sorry, że bez akapitów ;)
1 5 1
2010-01-15T23:19:58+01:00
Bo gdy bedziemy mieć czyste sumienie to bedzie nam łatwiej w życiu i lepiej na sercu.