Odpowiedzi

2010-01-16T07:35:23+01:00
Msze świętą przeżywamy jako dziecko Chrystusa.
On nas kocha.
Dlatego spełnia obietnice.
2 3 2
2010-01-16T08:37:58+01:00
Jestesmy Dziecmi Bożymi
Przyjmujemy Jezusa w Eucharysti do serca,
Słuchamy Słowa Bożego

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T09:26:53+01:00
W czasie Chrztu Świętego staliśmy się dziećmi Bożymi, a od Komuni Św przyjeliśmy Jezusa Chrystusa do naszego serca. Każdą Mszę Świętą powinniśmy uznawać za wielki dar od naszego stórca. Słuchając Słowa Bożego- powinniśmy zagłębić się w słowa kapłana czytającego Ewangelię i nie tylką ją zrozumieć ale powinnyśmy też swoim życiem dawać przykład że ją rozumiemy. Przyjęcie Ciała Jezusa Chrystusa jest czymś wyjątkowym. Spełniamy w ten sposób jego śmierć na krzyżu.
4 5 4