Odpowiedzi

2010-01-16T09:01:36+01:00
1. Dla dzieci komputer znaczy bardzo wiele - mozna powiedzieć ze jest ich przyjacielem .
2.Komputer nie wie wszytskiego .
3. Niewie np. tego jak sie w tej chwili czujemy . Są horoskopy ale to nie to .
4.Możemy wierzyć w niektóre rzeczy ... chociaż np. wrózby nie zawsze mowią prawde.
:)
Pozdro ;***
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T09:02:50+01:00
1Komputer w życiu człowieka jest wielką pomocą, dla niektórych jest jak przyjaciel. Dzieki niemu mozna rozwiązywać różne zadania lub komunikować się na odległość.
2Komputer wie dużo ale nie wszystko. Komputer nie posiada rozumu takiego jak człowiek, może jest szybszy, ale rozum człowieka nim rządzi.
3Koputer nie zna naszego umysłu. Nie rozwiąże wswzystkich zadań przez nas wymyślonych
4Tak ale nie zawsze. Powinniśmy zachować rozwage poniważ komputer często się myli.
2010-01-16T09:04:55+01:00
1) W życiu człowieka komputer jest ważnym elementem. Dzięki niemu ludzie mogą znaleźć potrzebne informacje, porozmawiać ze znajomymi itp.
2)Komputer nie wie wszystkiego. Są rzeczy, których nie można znaleźć w internecie.
3)Komputer nie wie wielu rzeczy. Np. w internecie nie łatwo znaleźć jakichś porad o konstrukcjach równoległoboku itp.
4) Nie zawsze możemy wierzyć w to, co mówi komputer. Internet dla przykładu jest edytowany przez ludzi, a oni przecież się mylą.