Odpowiedzi

2010-01-16T09:47:48+01:00
Bóg nas stworzył tak jak i świat. Każdemu z nas dał inne przeznaczenie. Bo ON wie co dla nas dobre. W pewnym sensie każdy z nas ma jakąś władze
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:19:57+01:00
Oznacza to, że Bóg nam daje powołanie, abyśmy mogli się w nim spełniać.
To On nas stworzył i jest naszym Ojcem. Daje nam wszystkie możliwości, które możemy wykorzystać, kieruje nami.To wszystko czego się dorobiliśmy to pochodzi od Niego.
1 4 1