Pan Adam ma prostokątną działkę o wymiarach 20 m × 40 m.Ile metrów bieżących siatki musi kupić,żeby ogrodzić całą swoją działkę?Pan Adam przewidział w ogrodzeniu bramę wjazdową 4 metry szerkości i dwie furtki po 1 m szerokości każda.

3

Odpowiedzi

2010-01-16T09:44:58+01:00
2010-01-16T09:46:28+01:00
L=2a+2b
l=2*20+2*40
l=40+80
l=120m
brama 4m
2 frtki 2*1m=2m
4+2=6m
120m-6m=114m

Odp:Pan Adam musi kupić 114m siatki na ogrodzenie działki
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T09:48:41+01:00
Obw=2 x (20m+40m) = 2 x 60m =120m
120m-4m-2 x 1m =120m-4m-2m= 114m
5 4 5