NAPISZCIE MI CO JA MAM NARYSOWAC:
Przedstaw rysunkiem, a jaki sposób możesz kierowac się nauką Jezusa o budowaniu wspólnoty w twoich kontaktach z rodzicami, rodzeństwem, koleżankami i kolegami.
************proszę************
*********SZYBKO **********

3

Odpowiedzi

2010-01-16T09:56:39+01:00
Wydaje mi się , że powinnaś narysować rodzinę np. siedzącą na kanapie w domu a Ty czytasz Biblie.Wszyscy słuchają. A na drugim obrazku np. Ty jestes pierwsza a Twoi koledzy i kolezanki idą za Tobą do kościoła ? na oazę coś w tym rodzaju Ja tak bym narysował.
44 4 44
2010-01-16T09:59:19+01:00
Może jak im pomagasz w jakiejś ważnej sprawie
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:52:21+01:00
Moim zdaniem powinieneś narysować jak umiesz sie do nich zbliżyć!!!
Np.:
Narysujesz jak twoja koleżanka się wywruciła a ty jej idzież pomóc!!
Lub:
Jak ktoś dokucza twojej koleżance to ty idziez jej pomoc!!!!
37 2 37