Zadanie:
W najpopularniejszej taśmie filmowej jedna sekunda filmu mieści się na 40 cm taśmy. Jakiej długości jest taka taśma filmowa z jednym odcinkiem serialu Janosik?
Wykonaj odpowiednie obliczenia i uzupełnij.
Długość taśmy z 1 sekundą filmu:
Długość taśmy z 1 minutą filmu:
Długość taśmy z 58 minutami filmu:

3

Odpowiedzi

2010-01-16T09:58:21+01:00
1 sek=40cm
1 min=40cm*60=2400cm
58 min=2400cm*58=139200cm
2010-01-16T09:59:02+01:00
1s=40cm
1minuta*40cm=2400cm
2400cm*58 minut=139200cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:55:47+01:00
1sekunda=40cm
1minuta=40cm×60=2400cm
58minut=(40×60)×58=139200cm

Długość taśmy z 1 sekundą filmu: 40cm
Długość taśmy z 1 minutą filmu: 2400cm
Długość taśmy z 58 minutami filmu: 139200cm