Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:09:33+01:00
3531km = 3531000m= 353100000 cm

353100 000 cm :30 000 000 = 11,77 cm
9 3 9
2010-01-16T10:11:44+01:00
1cm=300km
xcm=3531km
3531=300x |:300
x=11,77cm
4 3 4
2010-01-16T10:15:44+01:00
D= Sm*d

D= odległość w terenie
d= odległość na mapie
Sm= skala mapy

Dane:
D=3531km=353100000cm
Sm= 1:30 000 000

Szukane:
d=?

d=D/Sm
d=353100 000/30 000 000
d=11,77 cm

3 3 3