Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:46:28+01:00
Jaśiek był skromny i pracowity ,nie chciał żeby wszyscy go podziwiali więc wszysttko robił po cichu, gdy jego ojciec zachorował opiekował się nim.Pewnego dnia gdy ojciec był bardzo słaby, powiedział im że w lipie jest coś na co zasłużili prze całe zycie. Na początku Bartosz i Jarosław nie zachęcili się , żeby pilnować lipy ale po trzech dniach o północy coś zadudniało w drzewie.
Po kilku minutach w drzewie zrobiła się tak duża dziupla że , mógł z niej wyjść człowiek . Zaraz potem wyskoczyły trzy konie , jeden złoty, drugi srebrny trzeci zwykły , Bartosz wybrał złotego ,Jarosław wybrał srebrnego a Jasiek zwykłego.
Pokilku dniach po okolicy rozeszła sie wiść że król ,na szklanej gurze umieścił królewnę .Odbył się konkurs że kto pierwszy dotrze do królewny na koniu to dostanie jej rękę ,więc bracia podejmneli się tego zadania Bartosz i Jarosław pili miodek w kaczmie aJaśiek staranie przygotowywał swojego konia karmił go i głaskał . Gdy odbył się już konkurs to jego pierwszy btat Bartosz gdy tyko wlazł na konia to odrazu się zturlał,jego drugi bratJarosław też tylko gdy wszedł zturlał się. Jaśiek wieżył w siwka i siwek wykonał trzy susy i był na szczycie. Gdy dotar już tam otwożył małym kluczykiem drzwi ,królewna uradowana rzekła do niego <mój ty rycerzu> po kilku dniach odbyło się huczne wysele . the end!
41 3 41
2010-01-16T14:58:10+01:00
Jasiek był nieśmiały, skromny, pracowity, opiekuńczy.

sorry ale nie wiem dalej.
22 2 22
2010-01-16T16:31:37+01:00
Jasiek był:
- skromny,
- pracowity,
- opiekuńczy,
- nieśmiały,
- nie był chciwy.
33 3 33