Odpowiedzi

2010-01-16T10:40:38+01:00
V= 2m x 7m x 0,7m = 9,8m³
gęstość - 0,9g/cm³ = 900kg/m³

masa= V * gęstość
masa= 9,8m³ * 900kg/m³ = 8820kg

Odp. Masa kry lodowej wynosi 8820kg.

5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:46:27+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Dane:
a=2m
b=7m
c=0.7m

gęsteość (ro) - 0.9g/cm3 = 900kg/m3

Szukane:
m= ?

OBLICZENIA:
v= 2*7*0.7
v= 9.8 m3

m = (ro) * v
m=900*9.8 [m]=kg/m3 *m3 = kg
m= 8820kg

Odp.Masa tego lodu wynosia 8820kg
1 5 1