Odpowiedzi

2010-01-16T10:43:10+01:00
Http://prezent-na-walentynki.com.pl/
www.izabela.dakowicz.pl/pomysl-na-prezent.php
http://zabawyplastyczne.blox.pl/html
http://www.45minut.pl/forum/topics41/plastyczne-pomysly-vt1216.htm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:46:00+01:00
Http://www.cafeart.pl/20090130792/masy_plastyczne/Kursy_obrazkowe/Jak_ulepic_aniolka_z_masy_solnej_na_walentynki.html
tu masz takiego fajnego aniołka ;))

a tu masz na jakas kartke ale na spryciarzach mozesz znalezc duzo takich http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-oryginalna-kartke-walentynkowa
ja osobiscie wzielabym aniolka
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T16:10:48+01:00
Http://www.cafeart.pl/20080814743/masy_plastyczne/Kursy_obrazkowe/Jak_w_prosty_sposob_ulepic_aniola_z_masy_solnej.html

http://www.fotosik.pl/trendy/serca+obrazki+na+walentynki