Odpowiedzi

2010-01-16T10:45:17+01:00





mimo że oceany i morza są ze sobą połączone, ich wody różnią się - między innymi zasoleniem , temperaturą, przezroczystością i barwą. Czym spowodowane są te różnice? Podaj przykłady.
Zróżnicowane zasolenie.
Różne temperatury wód powierzchniowych.
Różna przezroczystośc.
Zróżnicowana barwa.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T10:45:40+01:00
Zróznicowane jest ponieważ do mórz wpływa wiele rzek które są przecież słodkie i sołdzaja morze np, w Bałtyku przez wisłe zasolenie spadło do7%

Oceany są zaś połączone z jeziorami rzekami i lodowacami
4 4 4
2010-01-16T11:04:27+01:00
Do mów wpływają rzeki w których woda jest słodka. A morza w jakimś stopniu wpływają do ocenów.
6 2 6