Do pałacu dostarczono 2 skrznie arbuzów.jedna skrzynia wraz z arbuzami ważyła 173 kg,druga o 88kg mniej. po wyjęciu arbuzów puste skrzynie ważyły ;jedna 32kg 60dag,druga 26kg40dag.oblicz wage netto dostarczonych do pałacu arbuzów.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:16:46+01:00
Do pałacu dostarczono 2 skrznie arbuzów.jedna skrzynia wraz z arbuzami ważyła 173 kg,druga o 88kg mniej. po wyjęciu arbuzów puste skrzynie ważyły ;jedna 32kg 60dag,druga 26kg40dag.oblicz wage netto dostarczonych do pałacu arbuzów.

173-88=85 kg Waga drugiej skrzyni z abazurami

173+85=258 kg Waga obu skrzyń z abażurami

32,60+26,40=59 kg Waga pustych skrzyń

258-59=199 kg Waga netto abażurów
1 5 1
2010-01-16T11:20:10+01:00
173+88=258-waga dwóch skrzynek z arbuzami
32,60+26,40=59-waga pustych skrzynek
258-59=199-waga netto arbuzów.
2010-01-16T13:39:54+01:00
1 skrzynia: 173kg
2 skrzynia: 173kg- 88kg= 85kg

1 skrzynia netto: 173kg- 32kg 60dag= 140kg 40dag
2 skrzynia netto: 85kg- 26kg 40dag= 58kg 60dag

Razem 1 skrzynia+ 2 skrzynia netto: 140kg 40dag + 58kg 60dag= 199kg

0dp.Waga netto dostarczonych do pałacu arbuzów wynosi 199kg.