Odpowiedzi

2010-01-16T11:10:08+01:00
Scrooge był złym człowiekiem lecz gdy przestraszył sie widma poprawił się
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:13:22+01:00
Ebenezer Scrooga z opowieści wigilijnej był złym człowiekiem ale gdy odwiedziły go duchy i opowiedziały mu że ma jego pogrzeb nikt nie przyjdzie i zostanie sam wtedy scrooge zmienił swoje postępowanie bo bał sie że do końca życia zostanie sam