Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:17:13+01:00
Myslę że mogłyby pomóc ale by go nie rozwiązały. Ponieważ nie wszystkie glony są jadalne. ale za to mozna nimi karmic zwierzeta czy tez nawozic glebe. Najwiecej glonów znajduje się w morzu.
Sa we wszystkich łancuchach pokarmowych morskich. Gdyby nie one nie byloby np, krewetek
21 3 21
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:20:38+01:00
Możliwe, ale nie jestem pewny. Glony są to zielone rośliny, które pływają po zanieczyszczonych wodach. Bardzo często zdarzają się w akwariach. Glony je glonojad, ale nie wiem czy mas to coś wspólnego z tym ;)
6 3 6