Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:17:45+01:00


Wiele osób we współczesnym świecie zastanawia się nad tym jak żyć . Codzienne problemy sprawiają im wiele cierpienia.Nie łatwo jest żyć we współczesnym świecie. Kiedyś było lepiej "podobno" tak nam opowiadają nasi rodzice, dziadkowie. Lecz czy napraw tak było ? Sądzę iż nie, gdyż starsi ludzie nie wiedzą co to jest komputer i nowe rzeczy których używamy na codzień. Nie mogą uwierzyć w to, że teraz jest lepiej . Można wspomnieć, że we współczesnym świecie mało osób pracuje i to jedynie dla tego , że jeśli ktoś nie ma znajomości to pracy sobie napewno nie znajdzie! I gdzie tu sprawiedliwość ? Dużo osób wykształconych szuka latami pracy i nie może znaleźć. W naszym świecie jest troche plusów i minusów. Każdy ma inne zdanie na ten temat.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:22:23+01:00
Współczesny świat wyglądam w ten sposób :
- Bezrobocie
- w niektórych krajach głód
- w współczesnym świecie pieniądze sa najwazniejsze
- ludzie nmie korzystaja juz z encykopedi czy ksiązek korzystają z internetu
- zadko kiedy ludzie chodza na rodzinne spacery wybieraja raczej zakupy.
- ludzie cenią sobie wygode i dlatego coraz wiecej ludzi jezdzi samochodami.
- współczesny świat jest zanieczyszczony





Mam nadzieje ze o to chodziło i że pomogłam.
Nie mogłem nic więcej wymyślec ;)
1 5 1