Odpowiedzi

2010-01-16T11:21:45+01:00
Dziewczyna w twoim wieku nie powinna myslec o kaloriach bo to jest chore. Wzane żeby jedzenie było zdrowe. Na śniadanie dużo białka, np. chlebek razowy masełko wedlinka czy serek do tego pomidorek.
Miedzy posiłkami powinnas duzo spozywać owoców (jabłek pomarańczy) i warzyw(marchew rzodkiewka)
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:21:59+01:00
JADŁOSPIS
Odpowiednia ilość dzienna: ok. 2700 kcal

Śniadanie: ok. 675 kcal
- chleb z sałatą i rzodkiewką x2 472 kcal
- jogurt owocowy z muesli 107 kcal
- herbata z cukrem (2 łyżeczki) i cytryną 42 kcal
- śliwka 62 kcal


Drugie śniadanie: ok. 270 kcal
- jogurt np. biszkoptowy 124 kcal
- owoc 88 kcal
- jabłko 57 kcal


Obiad: ok. 1080 kcal
- zupa pomidorowa z ryżem 138 kcal
- ziemniaki pieczone w mundurkach 246 kcal
- gotowane udko kurczaka 147 kcal
- surówka warzywna 72 kcal
- szarlotka 309 kcal
- nektar brzoskwiniowy 91 kcal
- grejpfrut 67 kcal


Podwieczorek: ok. 270 kcal
- sałatka jarzynowa z majonezem 192 kcal
- sok grejpfrutowy ( przyspiesza spalanie) 42 kcal
- pomarańcza 51 kcal


Kolacja: ok. 405 kcal
- 2 kromki chleba razowego 94 kcal
- plasterek sera żółtego 49 kcal
- dżem niskosłodzony 56 kcal
- masło wiejskie 76 kcal
- mleko 48 kcal
- banan 74 kcal



6 4 6
2010-01-16T11:27:24+01:00
Rano:
Ciepła herbata,kanapka i na nią mniej tłuste maslo i ogurek zwykły!!!
drugie sniadanie:
kromka - masło - sałata - szynka bez kalorii - pomidor - ogórek kiszony i na to jeszcze jedna kanapka
obiad:
Zupa chuda i ziemniaki z mięsem wendzonym a do tego sałatka jażynowa
Podwieczorek
Tosty
Kolacja
sałatka jakaś
2 1 2