Odpowiedzi

2010-01-16T11:37:36+01:00
P = 29.25 cm²
P = a × h
a = 6,5 cm

Trzeba obliczyć h, a żeby to zrobić wystarczy przekształcić wzór:
P = a × h //÷ a (obustronnie podzielić przez a)
P ÷ a = h

Jeśli jeszcze tak nie rozwiązujecie, nie trzeba przekształcać - wystarczy napisać wzór P ÷ a = h i podstawić.

29,25 cm² ÷ 6,5 cm = 4,5 cm

I właśnie 4,5 cm to wysokość opuszczona na ten bok.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:39:04+01:00
29,25cm kwadratowych = 6,5cm razy x
x= 29,5 cm kwadratowych : 6,5 cm
x= 4,5 cm
Odp. Wysokość = 4,5 cm
1 5 1
2010-01-16T11:39:30+01:00
29,25 cm² : 6,5 cm = 4,5 cm
spr. 4,5 *6,5 = 29,25
Odp. Wysokość wynosi 4,5 cm.


W razie pytań pisz: [email protected]
Chętnie pomogę i wyjaśnię.