Odpowiedzi

2010-01-16T11:29:33+01:00
Zawsze przed włefem wykonujemy różnego rodzaju ćwiczenia przysiady,wspinamy sie na drabinki lecz zawsze czemkamy na gre zespołowom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:29:41+01:00
5 min biegu
5 min rozciągania (skłony, wymachy nóg i rąk itp.)
5 min przygotowania do gry np. kozłowanie piłki- koszykówka, odbicia- siatkówka
2010-01-16T11:59:33+01:00
1. zabawa ożywiająca ; berek ratuj itp.
2. ćwiczenia w biegu : krążenia ramion w przód tył, na przemian stronne itp., skib a, b,c, d , Podskoki zmienne, przeolatkanka - krok krzyźny, krok odstawno dostawny it.\
3. Ćwiczenia w miejscu :
Skłon tłowia w przód z pogłębianeim, skłon tłowia doprawej lewej stopy z pogłębianie, krążenia tłowia, krążenie bioder, wykrok i ugięcie prawej/lewej nogi w przód z pogłebianiem, rozkrok i ugięcie prawej lewej nogi z pogłębianiem, krązenie głowy, krążenia nadgarstkóe i wśródstopia, krążenia kolan, pajacyki lub inne ćw z podskokiem, i waga- ćw równoważące