Odpowiedzi

2010-01-16T11:57:33+01:00
Bohaterowie w literaturze dziecięcej
np:
Mikołajek-Gościnny,Sempe (ostatnie "e" z kreską ')

Ania (z zielonego wzgórza)- Lucy Maud Montgomery

Harry Potter - J.K.Rowling
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:04:53+01:00
Jacek Soplica -A.Mickiewicz "Pan Tadeusz"
Maciej Aleksy Dawidowski (Alek) - A.Kamiński "Kamienie na szaniec"
Jan Bytnar (Rudy) - A.Kamiński "Kamienie na szaniec"
Tadeusz Zawadzki (Zośka) - A.Kamiński "Kamienie na szaniec"
Zbyszko z Bogdańca - H.Sienkiewicz "Krzyżacy"
Roland - Autor Nieznany "Pieśń o Rolandzie"
2 3 2