Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:45:48+01:00
Wyrazy:
Chytry
harcerz
Hubert
huśtał
hamaku
haftując
herbatkę
Haftowanie
hobby
honor
horrory
hazardem
hydraulikiem
chabry
chałupie
chałwę
chacie
chaos
Chudy
chełpił się
chemii
charczeć
chichot
schował się
huśtawki

Chytry harcerz Hubert huśtał się na hamaku haftując serwetkę i pijąc herbatkę. Haftowanie to jego hobby (chociaż splamił nim swój honor). Hubert ma 16 lat i uwielbia oglądać horrory. Jego ojciec zajmuje się hazardem, starszy brat jest hydraulikiem a mama zrywa w ogrodzie chabry i je sprzedaje. Mieszkają wszyscy w nawiedzonej chałupie i bardzo lubią chałwę. Ale dziś w chacie zapanował chaos. Chudy brat chełpił się że jest dobry z chemii. Nagle zaczął dziwnie charczeć a potem z jego gardła wyrwał się szaleńczy chichot. Hubert schował się w ogrodzie. Teraz zdecydował że pójdzie na huśtawki.

Jak chcesz żeby było dłuższe to napisz! ;P xD
34 4 34
2010-01-16T11:52:23+01:00
Choinka
chichot
chomik
chińczyk
chuda
Henio
hamak
huśtawka

Wczoraj wieczorem ubieraliśmy choinkę z rodziną,z niej zleciał czubek ,który się rozbił.Wszyscy zaczeli się chichotac . Rano Ania wzieła swojego chomika imieniem Henio na ręce.Był chudziutki jak patyk i Ania poszła z nim ta spacer gdyż po długie wędrówce się zmienczyła i poszła na hamak . Na placu zabaw ujrzała chińczyka ,który bujał się na huśtawce.
10 3 10